Bestel- & verzendproces
Het bestellen van onze producten is zéér gemakkelijk! Je kunt je bestelling in slechts enkele stappen voltooien. Zodra je het juiste product hebt gevonden, kun je deze in je winkelwagen plaatsen. Heb je alles gevonden wat je zocht? Dan is het tijd om af te rekenen. Door rechtsboven op het winkelwagentje te klikken kun je de inhoud van jouw winkelwagen bekijken en je bestelling afronden. Heb je een kortingscode? Dan kun je deze toepassen in je winkelwagen. Vul je adresgegevens in zodat wij weten waar we je bestelling kunnen bezorgen. Je kunt zelf een dag uitkiezen waarop jouw bestelling wordt bezorgd. Kies vervolgens een betaalmethode om je order af te ronden. Liever niet elke keer opnieuw je gegevens invullen? Dan raden we je aan om een account aan te maken. We zullen je gegevens zorgvuldig voor je bewaren, zodat je de volgende keer nóg makkelijker kunt afrekenen.
Verzending en ontvangst
Heb je vragen omtrent je bestelling? Misschien vind je hier het antwoord dat je zoekt. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail, bel of Whatsapp ons gerust, we helpen je graag!
Veelgestelde vragen over verzending
Wanneer je op werkdagen vóór 17:00 uur een bestelling plaatst, wordt deze de volgende dag bij je afgeleverd.
Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden besteld worden de volgende dag tussen 08:00 en 18:00 geleverd.
Heb je een product besteld maar is deze niet op voorraad in ons magazijn? Dan kan het voorkomen dat het langer duurt dan één dag om je bestelling bij je te bezorgen. In dit geval zullen we altijd contact met je opnemen. Ook kan het voorkomen dat je bestelling vertraging heeft opgelopen bij het postbedrijf. In dit geval kun je altijd met behulp van je track-and-trace code de status van je bestelling checken. Deze sturen we via email naar je toe zodra je bestelling is verzonden. Heb je vragen over je bestelling? Neem gerust contact met ons op.
Een bestelling die méér dan €75,- bedraagt wordt gratis verzonden en geleverd. Wanneer het een bestelling minder dan €75,- bedraagt geldt er een verzendbedrag van minimaal €5,95.
Wanneer je een bestelling retour wilt sturen, vragen we je graag om dit aan ons te melden. Dit kan via de mail of via de telefoon: 020- 218 45 00. Meer informatie over retourneren? Check de retourpagina.
Veelgestelde vragen over ontvangen pakketten
De vulchips in onze pakketten zijn gemaakt van 100% aardappelzetmeel. Hierdoor lossen de vulchips op in water mogen deze bij het groen afval.
Ja, wij gebruiken uitsluitend gerecycled materiaal en fsc gecertificeerd karton. Daarnaast tapen wij onze dozen met papiertape. Je kunt de doos van je bestelling weggooien in de blauwe papierafvalbak.
Op werkdagen kan je tussen 09:00 en 17:00 je bestelling ophalen in onze showroom. Het adres van onze showroom is:
Osmo Nederland B.V.
Schinkeldijkje 16L
1432CE Aalsmeer
Heb je vragen over onze producten of over het behandelen van hout? Wij helpen je graag verder in onze showroom. Ook voor vragen over onze producten, het behandelen van hout of andere houtkwesties ben je welkom in onze showroom.
ma-vr: ophalen in onze showroom (09:00 – 17:00)
za-zo: op aanvraag
Wanneer je op maandag t/m donderdag tussen voor 17:00 bestelt, wordt de bestelling de volgende dag geleverd.
Handig als je overdag niet thuis bent.
Let op: niet mogelijk in combinatie met producten die langer zijn dan 80cm, zoals de telescoopsteel.
za-zo: avondlevering niet mogelijk
Bestellingen die op werkdagen voor 17.00 uur worden geplaatst, worden de volgende dag tussen 08:00 en 18:00 geleverd met DHL Standaard Levering.
ma-vr: besteld voor 17:00 = morgen overdag geleverd (08:00 – 18:00)
za-zo: maandag verstuurd en dinsdag geleverd (08:00 – 18:00)
Kun je de bestelling niet thuis ontvangen? Laat deze dan bezorgen bij een DHL Servicepoint en haal de bestelling binnen een week op.
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden besteld kunnen vaak de volgende dag al worden opgehaald.
ma-vr: besteld voor 16:00 = morgen overdag geleverd (08:00 – 18:00)
za-zo: maandag verstuurd en dinsdag geleverd (08:00 – 18:00)